czwartek, 21 marca 2013

Zaczynamy!

Mój pierwszy blog personalny, drugi ogółem. Postaram się tu pisać o moim życiu, zainteresowaniach, przeżyciach i wielu innych rzeczach.
3... 2... 1...
Zaczynamy!
Dzisiaj w szkole mieliśmy dość fajny i ciekawy dzień, ponieważ obchodziliśmy I dzień wiosny i dzień patrona - Mikołaja Kopernika. Zorganizowany był apel i kramiki. Apel był dwa razy (I-III i IV-VI+I-IIgim). Kramiki powinny być ze zdrową żywnością, ale wyszło trochę inaczej... Ja siedziałam przez cały czas za naszym straganem, pilnowałam i sprzedawałam rzeczy. Zebraliśmy dość dużo pieniędzy, lecz mniej niż w zeszłym roku. Albo było nudno, albo było za dużo ludzi do obsłużenia. Na koniec - oczywiście - praktycznie sama musiałam sprzątać, a dekoracja, którą robiłam wczoraj z koleżankami przez ok. 2h w większości poszła do śmieci. Ogółem fajnie było - tak inaczej. Miło spędzony dzień w gronie klasowym :)
Na 16 na angielski, odrobić lekcje i free time. Być może dokończę dzisiaj 9 rozdział na blogu Swaggger Love!
Zdj. moje i Klaudii po przystrojeniu kramiku - wczoraj.

Do następnego!

2 komentarze:

  1. no czekam i czekam na ten 9 rozdział ♥ Ten dzień była fajny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo.... my i nasz kramik <3 Czekam na kolejny wpis <3

    OdpowiedzUsuń